söndag 27 november 2011

Evigheter sedan..

Jaa nu var det verkligen längesedan som jag var inne på bloggen... Men som vanligt så har det inte hänt så himla mkt. Jag och älsklingen har blivit fotograferade av Ylva igen! Det är fett skoj!! Blev himla nöjd med bilderna iaf (: Sen ska vi ta vinter bilder oxå när det har kommit lite mera snö :)
För övrigt så går det bra i skolan, mkt att göra som vanligt.. Och så har man två prov till veckan, sjukt drygt! Aja det kommer att gå bra!
Idag har iaf jag och min mamma baka massa kakor! Massa gott! Längre fram ska vi baka mer :) Sen när jag och älsklingen kommer hem ska vi äta middag sedan ska jag plugga lite Hundar (kurs jag missade eftersom jag hoppa in senare i den gruppen). Hade tänkt göra prov innan jul så det är klart ^^ Ehm sedan händer det inte så mkt mer idag ;D haha
Juste! jag har kommit igång riktigt med mitt projektarbete oxå! :D Det går faktiskt rätt bra. Håller på att lära mina katter några små trix :) Dom är så duktiga så!!<3
Denna blid gillar jag stakt!!



 Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar