måndag 12 december 2011

Ledighet !

Idag har man varit ledig för att jag, Linda, Lovisa och Elin plus Bitte (vår lärare) har varit i Stockholm på hundutställning i helgen :D
Det var riktigt kul att se och vara där! Dock så kunde de bli lite lång tråkigt ibland men men man överlevde (: Och det  var ju inte bara utställning! Utan oxå freestyle och lydnad ^^ Det som var roligast att se var självklart freestylen :D Och dom hundar jag tke mest om att se på utställningen var självklart Whippet och Irländsk varghund :D:D<3 Underbara hundar alltså!
Sen så köpte jag ett läderkoppel, super nöjd!! Det ska jag använda på Alice (Lovisas hund) och sedan ska jag spara det till min framtida hund^^ Men Alicen ska få inviga det :3
Idag har jag varit på birsta med mamma och köpt lite saker som jag ska ha på jul :D:D Det blev ett skjorta, örhängen och ett halsband och så köpte jag ett par strumpbyxor men dom ska jag inte ha på jul^^
Näe nu ska jag gå och lägga mig bredvid min snarkande pojkvän ;D hahaha!
Bilder från utställningen kommer senare! (:
Ha de så bra!! Go'natt!

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar