söndag 13 maj 2012

För jag har tagit studenten..

För jag har tagit studenten.. FÖR JAG HAR TAAAGIT STUUUUDEEENTEEEN!! Fy FAN vad JAG ÄR BRA! :D


Så himla bra student man hade alltså! Dock lite lite bilder på mig så har inte så mkt att visa ;D Eller ja, jag har ju fler då jag är med Elin, Lovisa eller hela klassen men men :) Men som sagt, det var helt underbart i fredags då jag tog studenten och balen var underbar den med, men där har jag inte heller så mkt bilder på mig.. Lite tråkigt.. :/ Men sånt är livet.. (känner mig mobbad) :''( haha.. Ehm ja, vad mer jag har haft en awesome vecka iaf och imorn ska jag till arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande ;D

Imorn hoppas jag även att jag får svar från Maxi ICA där jag var på arbetsintervju i onsdags :D Hoppas! Hoppas! Att jag får jobb! Skulle ju vara så kul :)

Idag har jag promenera med mamma, eller vi gick powerwalk, i 45 min och det var väldigt skönt att komma ut^^ Vad mer... Ja, inte så mkt mer än det har jag gjort idag.. Förutom att lägga över bilder på datan ;) hehe.. Jaja ses!

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar