söndag 29 juli 2012

Shoppat!

Idag har jag shoppat med Isabelle :) hittade lite saker men jag ska tyvärr lämna tbx ett par shorts för att dom känns konstig när man går.. Det är synd för dom var billiga och jag vill ha ett till par kortbyxor :/ Aja jag är nöjd med allt det andra iaf! Och dagen har varit allmänt bra så jag är nöjd ändå :D och så har även jag och tjejerna städa hela huset och när pappa, David och Ingela kom hem så blev dom överraskade eller jaa iaf pappa och Ingela ;) och jag älskar verkligen att överraska folk :'3

För övrigt så saknar jag min prupp.. Men får träffa honom på tisdag :) så jag kan hålla ut haha ;) Sen har även jag och tjejerna fixat våra naglar och bada fotbad. Blev riktigt nöjd med mina naglar :D Får lägga upp en bild på det någon annan dag eller så kan ni som har mig på fejjan kolla in på status ;) Men nu ska jag sooovaaaa!

Over and Out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar