fredag 21 december 2012

Tjohooo!!!

Yaaaay!! Jag hittade en bloggapp till denna blogg som jag använder :D kan ju vara jag som är seg och inte hittat den förut men men ;)

Har i alla fall praktiserat klart på dagiset nu och har fått ett schema för januari, ska ju få jobba lite där då :D men allt har gått bra och jag har både fått stänga och öppnat där å det har gått super bra!

Vad har hänt mer?
Joo Chanel har ju varit med sen vi flytta till nya stället och hon är ju dock rätt så skällig fortfarande men hon bryter mycket fortare när man säger åt henne och det är ju bra!
Sen har jag varit hos farmor med kusin S och älsklingen, vi blev bjuden på middag, blev ju självklart spaghetti och köttfärssås!! Så hiiiiiimla gott som vanligt!

Sitter just nu hos pappa och tittar på Svenskahjältar galan men leffis, jag bara gråter och gråter haha! Av glädje förstås ;) pappa och resten är inte hemma just nu. Pappa, I och D är på hockeymatch och I å J är hos en kompis och kommer hem imorn :)

Men nu ska jag titta vidare på TVn! Hare gött!

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar