fredag 17 maj 2013

Ovanligt..

Ja, det var ju ovanligt att det tar lång tid mellan mina inlägg.. Haha omg.. 

Vad har hänt sen sist? 
Jo, jag har fått jobb på Lidl! Börjar tredje juni och slutar i augusti och kan få förlängning! :D så himla glad!! Dock var det två månader sedan jag fick veta det men men. Just nu praktiserar jag på Lekia och det går riktigt bra! Ska förhoppningsvis vara där tills jag börjar på Lidl :)
Vad mer? 
Mamma å jag har kommit igång med att jogga! Mycket roligt måste jag säga och jag har varit duktig å hålla mitt nyårslöfte, har tränat varenda vecka sen januari, så himla kul! Så stolt :) 
Sen har jag ju flyttat in till hjärtat mitt, så nu bor vi tillsammans han å jag å våra små djur <3 
Mer har faktiskt inte hänt, glad att det äntligen är varmt ute och att man slipper ta på sig sju miljoner lager med kläder haha! 

Näe det var nog allt för denna gång! Får se när vi ses igen. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar