tisdag 13 september 2011

Alice!

Jag orkar inte göra copyright märket hela tiden.. Så jag struntar i de! Ta bilderna om ni vill och tycker att de är nödvändigt ta dom utan att fråga mig först! ;)
Men idag iaf så har lille Alice blivit sövd för att hon skulle ta bort tandsten (: Såg lite läskig ut när hon låg där.. ): MEN! allt gick ju bra såklart! Och när vi var på väg hem så började hon vakna till, hon ville kliva upp men de tillät vi inte, eftersom hon var lite groggi x) Sötis hunden!! Hoppas allt gick bra när hon kom hem (:

Sedan när man kom till stan iaf så träffade jag älsklingen på Frasses och så åt vi där! Sedan var man hemma en stund och klappa på katterna, Cleo var tokig som vanligt x) Men efter ett tag begav vi oss till gymmet för att gyma lite :D Gick hyfsat bra för mig (: Näe nu ska jag plugga! Har prov imorn som jag ska klara!
SEEEES!!


Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar