tisdag 6 september 2011

.....

Jag känner mig så kluven.. Jag vet inte vad de är.. Jag vet inte riktigt vad jag vill.. Jag tänker och tänker men kommer inte fram till något speciellt bra.. Jag hoppas de inte håller i sig.. Jag vill släppa de! Jag försöker hela tiden.. Jag hoppas du ser de.. Jag älskar dig.. Men vet inte var jag har mig själv längre..
Du måste verkligen lägga manken till och hjälpa mig som du aldrig hjälp mig förr..
Jag behöver dig mer än nånsin...<3 Klart att jag kommer försöka jag med.. De är ju de som är meningen i ett förhållande att man ska hjälpas åt, stötta varandra, trösta varandra.. Ja, listan är lång.. Men allt man
kan komma på behövs just nu.. Vi ska ta oss igenom de här! Jag kommer inte ge upp om inte du gör de, vi kämpar tillsammans!
Älskar dig, de vet du!<3

1 kommentar: