fredag 20 januari 2012

Älskade du

Att älska någon så mycket som jag älskar min kille det går inte.. Han är en dyrbar skatt som jag aldrig skulle kunna lämna.. Jag vill ha en framtid med honom, bara honom! Han är den jag vill dela allt med<3
Vi har bråkat mycket, dock är det sånt som men gör i ett förhållande, men alltid löst det på ett eller annat sett. Jag har varit nära på att nästan lämna honom för att det har varit så jobbigt.. Men jag gråter ut och bara säga allt jag tycker är jobbigt istället, han lyssnar och säger det han vill och vi diskuterar om allt och kommer oftast fram till en rätt så bra lösning. Att bråkar hör liksom nästan till att ha ett förhållande, det är jobbigt men ibland måste man. Det kommer säkert mer att bråka om, men tills den dagen kommer igen så ska jag bara leva livet och njuta av det jag har med honom, jag vill inte bråka, men ibland så måste jag bara säga allt som jag tycker är fel. För det mesta är allt bara fjantigt att ens ta upp.. Jag blir lätt sur, jag vet.. Jag försöker att bättra mig, men det är svårt!
Jag kommer alltid stå vid Leifs sida och finnas där när han behöver mig som mest, för det är precis det han gör för mig. Han har visat att det går att älska en tjej som mig, han har fått mig att acceptera mig som jag är och fått mig att inse att jag inte ska se ner på mig själv. Jag älskar det jag har med Leif han är en fin vän och en ännu finare pojkvän. Jag förlovade mig med honom för att det är han och bara han jag älskar och jag ville visa det, andra kan tycka att det är dumt att förlova sig tidigt osv, men so what? Jag väljer själv vad jag vill göra, det är mitt val ingen annans man får självklart ha åsikter men det är inget jag bryr mig om, var glad för min skull istället!
Jag älskar dig min fina, bara dig och ingen annan, jag hoppas du förstår det även om vissa av våra dagar tsm har varit skit<3


Over and Out!
Peace and Love!

2 kommentarer: