måndag 2 januari 2012

Nyår 2011-2012!

 Hade det väldigt bra på nyår. Jag och älsklingen var hos våra kompisar Sofie och Crizze :)
Vi spelade spel och hade allmänt kul!
Vid tolvslaget var vi nere på stan och tittade på fyrverkerierna och jag fick några bra bilder^^
Vi gick och la oss vid 5-6 och jag och Leffe vaknade vid 11 och Sofie och Crizze vid 13 tror jag det var :)
Kul var det!!!
Och jag har faktiskt ett nyårs löfte ;) haha
Jag ska minska på chips, mår bara dåligt när jag har ätit sånt i vilket fall, godis äter jag nästan inte längre men det ska jag ta bort, jag får bara äta mörk choklad, håller på att lära mig tycka om det. Sen ska jag seriöst komma igång med träningen så man ser bra ut till balen! :D
Ja det var väl det! Har ni några nyårslöften? i så fall vad? Berätta gärna! :D
Btw, katterna är Sofies och Crizzes ^^ Lana och Lexus :)

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar