måndag 30 januari 2012

Förkyld...

Hej allihopa där ute som orkar läsa min dryga blogg! :D
Hehe.. Idag på skolan gick det bra, två lektioner hade vi, som varje måndag :P Sen åkte jag hem med Wattnahalo :D (Linda). Kände mig inte så pigg idag iaf, Elin har smitta mig med sin förkylning :( MEEEEN jag hoppas jag är piggare tills imorn :)
Ikväll stannar jag hemma hos mamma och sover ^^ Älsklingen kommer oxå<3 Så det blir nice! Ska bara ta det allmänt lugnt och titta på tv :D
Men aa när jag då kom hem tidigt idag så tok jag tummen ur arslet och tränade mina underbara katter Merlin, Humlan och Texas! Det gick helt okej, men kunde gått bättre, fast jag är rätt trött så orkade inte anstränga mig så himla mycket hö-hö.. :P
Men nu ska jag sluta skriva! Hare gött!!!!!!!!!!!

Over and Out
Peace and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar