lördag 28 januari 2012

Jour!

Hej!!!
Denna helg spenderar jag då på skolan för jag har jour med en kompis som heter Elin :) Vi var ner till djuren imorse och matade och vattnade dem och ikväll ska vi ner igen och mata grisarna en gång till och storstäda lite burar^^
Haha det känns verkligen att man inte har haft jour på ett tag :P det är lite ovant att kliva upp såhär och gå och mata alla djuren osv :P Men kul äre! Vi stannar tills på måndag, orka inte åka hem på söndag x)
Iaf så  har man nyss käka lite lunch, blev gröt! GÖTT! Så ska snart diska lite sen ska jag nog lägga mig å läsa och ta det lugnt :)
Och ikväll efter arbetet så ska jag å Elin titta på Dumma mej, det är så himla bra! :D Aja nu ska jag ta och stänga ner! Hare bra tills vidare :D


Over and Out!
Peace and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar