måndag 9 januari 2012

Jahaja..

Ja denna blogg var ju till för att jag skulle visa mina bilder som jag själv har tagit.. Men som ni har märkt så visar jag inte bilder varje gång och vissa bilder har ju inte jag tagit heller ;) Haha men aja denna blogg får vara som alla andra fast ska ändå försöka fota lite mer och visa lite bilder :) Har ni något förslag på vad ni skulle vilja att jag fotade och visade? :)
Öppen för förslag och idéer!

Idag har jag varit i skolan för första gången efter jullovet! Det var ju skrattretande allt ihop... Herregud säger jag bara... Att man kan vara så... Jaa..... Näe usch ska inte svära men OJ vad mkt jag vill det!!!
Schemat är ju hemskt! Han som gör schemat är ju helt borta.... Han hade tänkt att vi som pendlar ska sitta på skolan från 12 till fyra på måndagar och på onsdagar efter 13-14 till fyra.. Men aja längre fram kommer vi i alla fall få genetik på onsdagseftermiddagarna och det är ju bra.. Men så var det ju måndagarna... Vi som pendlar ska alltså ta oss till skolan ha klassråd och sällskapsdjur och sedan sitta där till fyra..... Ja och vissa betalar ju för att komma till skolan och det känns ju ännu mer onödigt för dom... Så jag hoppas att man kan flytta om lite grann i schemat och typ fixa så man kanske kan vara ledig på måndagar.. Men det ser inte jätte ljust ut.. Och sen har fredagarna ändrats oxå.. Vi hade precis fått en lärare, som kanske inte var den bästa, som vi trodde vi skulle ha hela tiden, men NEEEEJ....... Hon ska sluta så nu måste skolan, som verkligen är seg, leta en ny lärare så tillsvidare har vi ingen religion på morgonen på fredagar.. Så där har vi oxå bara en lektion och det är svenska b. Men vår lärare som vi har i det brukar kunna gå med på saker så det kan vi nog ordna, tror jag..
Nu tror jag att jag har klaga klart... Skööönt att säga det man tkr!

Just nu sitter jag i soffan med älsklingen och tittar på andra säsongen av Sveriges Mästerkock, lite mysko folk som vi får se, haha! Men tkr det är ett intressant program som måste ses! :)
Men i år verkar folk vara sämre på att laga mat.. Det är ju tråkigt :/ Men men hoppas dom får ihop lite folk så det blir något av programmet!
Näe nu ska jag se vidare på detta. Ha det så bra tills vidare :)

Over and Out!
Peace and Love!

Haha älskar min nya slut tjosan grej ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar