måndag 23 april 2012

3 veckor!!!

Nu är det tre veckor kvar tills jag, min fin fina klass och resten av alla 3:or på Nordvik tar studenten!! Helt sjukt! Jag längtar så himla mkt! Det som finns vi har i läxa nu är djursjukvård (prov), genetik (inlämning) och svenska b nationella skriv delen. Inte så himla mkt.. Eller jaa provet är ju rätt mkt att plugga in men det går nog bra :D

Denna vecka har det varit rätt mkt.. Vi har haft ett prov och svenska b nationella tal och sen hade jag redovisning av mitt projektarbete och det gick bra tkr jag ^^ hmm vad mer? Jo, jag har träna med Frida tors och sön, det var riktigt kul och lite jobbigt, men det ska de ju vara ;D I lördags så kom Sofie och Chrizze och hälsade på och det var mkt nice! :)

Idag ska jag duscha, fixa i ordning mig och åka hem till mamma och sedan ska jag plugga rätt mkt :) Ja, det är nog det jag ska göra idag, hinner inte med så mkt mer ^^ Imorn äre skolan som gäller iaf :P Hö-hö ;)

Nu ska jag göra mig klar så jag hinner med bussen! ;)
Over and Out!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar