söndag 29 april 2012

Inte mkt kvar!

Hej fin fina människor!
Nu är det verkligen inte mkt kvar av skolan... Det är typ denna vecka sedan är det bara massa skoj sista veckan! Helt sjukt att man tar studenten! Tänk när man började 7an liksom.. Då trodde man aldrig att man skulle ta studenten för att det var så långt till dess, men jo, om en vecka (om man räknar bort denna) så tar jag, min fina underbara klass och alla andra 3or studenten! HELT FUCKING AMAZIIIIING! Så sjukt glad! Fast det blir jobbigt att skiljas från klassen och vår mentor<3 Men vi ska ses igen, inge snack om saken! Älskar er!<3

Igår var iaf jag, Leffe och Ylva ute i skogen och fotograferade, eller jaa, hon fota och vi var modeller ;D haha.. Men det gick iaf bra :D Så nu har vi vinter -, vår -, sommar -och höst bilder! Sjukt skoj :) TACK bästa Ylva<3

Idag ska jag göra klart min sista uppgift i skolan.. Fatta fel det känns att säga så x) Men aa, det är iaf genetik och den ska jag göra klart IDAG så jag slipper tänka på den :) Sen får vi se vad som händer ^^

Ja.. juste! Min låtsas syrra Pisa har tatuera sig :D Så himla fin och perfekt tatuering! Fett avis... Men jag kommer nog på vad jag vill ha oxå :) Får fota den och lägga upp en bild längre fram :D

Nu ska jag käka frukost för min mage kurrar en massa...-.- Hejsvejs! Over and Out! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar