måndag 16 april 2012

Hmm...

.. Nu var det ett tag sedan jag bloggade, hö-hö ;) Bättring!

Men jag har iaf hunnit med att fixa alla kläder osv till studenten och balen :D Även hittat en person som kan fixa mina naglar (klasskompis, tack igen M!). Det som fattas nu är någon som kan sminka...-.- Var hittar man sådana? Det jag har till balen är: En kavaljer, klänning, skor, någon som fixar naglar, bokat håruppsättning och smycken.. Så bara denna sminkning kvar! D: Aja jag hittar nog någon :) Älskar iaf alla mina kläder, smycken och skor som jag har hittat med hjälp av mamma :D Mycket fina saker!

Vad mer..? Jo, jag har varit hos pappa i fyra dagar, mkt kul! Har träffat E och även hunnit med att bowla med syrrorna, tagit promenader och pluggat :D Fin fina dagar nere i Sundsvall måste jag påstå! ;)

TALLINN!! Det har jag ju inte berättat om! Det var jätte kul att följa med dit, mkt fin stad :) Det ända som var jobbigt var att jag blev åksjuk när jag skulle sova.. Så sista natten när vi var på väg hem så fick jag lov att gå till informationen och köpa en åksjuk tablett så att mitt illamående kunde släppa och efter det kunde jag sova :D Men i övrigt så var resan mkt bra, god mat och bra sällskap ^^ Fast bäst av allt var att komma hem till sin egen säng, "Borta bra men hemma bäst" brukar man ju säga ;)

Näe, nu ska jag väcka Merlin och gå ut en stund med honom i det fina vädret sedan ska jag plugga lite till! Ha det gött alla vänner! :D

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar