lördag 7 april 2012

Tjabba! Tjena! Hallå!

Vi säger så! :D
Idag har man inte gjort mkt. Eller joo ksk.. ;) Jag har hunnit med att gå på stan med Leffe och där köpte jag en fin t-shirt som jag är sjukt nöjd med :D Sen har man hunnit med att äta mat, prata med kompisar i telefon, käka efterrätt, plugga lite och tagit en promenad!

Imorn äre söndag och det innebär packning till Tallinn!! Fatta att jag åker på måndag!?! Sjuk kul ska det bli :D Ska inte ha med mig så himla mkt eftersom det bara är tre dagar :) Hmm.. Vad ska jag göra mer imorn..? Plugga lite ksk? Ja jag måste väl :P För övrigt är jag nöjd och glad :D

Over and Out!

2 kommentarer:

  1. Juste, du ska ju iväg du ^^ ha re så roligt å ta lite bilder vettja (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe japp! Jaa vi får se om kameran får hänga med ;)

      Radera