måndag 2 april 2012

Nytt i min hytt!

Hej hopp gummi.. Barnförbjudet! :D Hur är det med alla där ute? Jag mår bra iaf, förutom att jag har lyckats bli förkyld.. Det suger o:

Helgen har varit rätt awesome! Min käre pojkvän fyllde 22 och det firades med fika och paket på dagen och mys med polarna på kvällen ^^ Mycshe bra :D Hmm sen blev det läxande igår och det gick bara bra gjorde klart allt och skickade in till läraren. Å idag har jag varit massa duktig och lämna ut CV till lite olika ställen :D Och så har jag köpt nya sportkläder (se nedan) som jag är super nöjd med<3 Ja, sedan har man inte gjort så mycket med idag. Blev bara lite pluggande nu på kvällen men annars har jag inte... Eller joooo! Jag var ut med lille Merlin en sväng :D Det tyckte han om väldigt mkt! Hihi söt bubbasen min<3

Nu ska jag plugga lite mer sedan blir det Familjen Annorlunda :D Bästa familjen från Uppsala kommer och hälsar på idag, får jag ju inte missa! :D

Köpt på HM: Byxor - 299:-
                      Linne - 129:-
                      Sport BH - 149:-
NÖÖÖÖÖÖÖJD!<3
Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar