onsdag 1 februari 2012

Fel av mig

Hej!
Igår var jag då hemma från skolan med tanke på hur jag mådde i måndags och idag var jag till skolan för jag kände mig piggare, trodde jag -.- Fick lov att skicka iväg ett sms till mamma och be henne hämta mig efter lunch för att jag inte var så pigg så vid halv ett ungefär så for jag hem. När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt :) Tvättade bara lite och tittade på tv. Lite senare kom Benka hem och vi for för att hämta en grej som mamma beställt och så var vi till Arken och köpte en sele till Texas som tyvärr var för stor :( Men det får vara hennes tränings sele så får hon använda dem andra sen :) Aja efter Arken var vi till älsklingen för jag skulle hämta lite saker som jag behövde imorn (ska stanna hemma imorn med). Sedan for vi och åt på donken, jag tog en caesarsallad ^^ Sen for vi hem!
När vi kom hem så gjorde jag inte så mkt, fixade lite med tvätten bara och sen satt jag mig framför tvn^^ Och efter ett tag fick jag ett sms av älsklingen där det stod att jag skulle gå till dörren och jaa det gjorde jag ju och där utanför stod han! :D SÖT PRUPPEN! och förhoppningsvis sover han över^^

Det som var "fel av mig" var att jag sa i förra inlägget att Elin hade smitta mig, men så vare inte :P Hon hade tydligen inte förkylning(?) :P hehe aja skit sak samma NÅGON har smitta mig, punkt x)

Nu ska jag fortsätta titta på filmen på tvn med älsklingen :)<3

Over and Out
Peace and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar