måndag 13 februari 2012

2 år!

Ja i lördags var det 2 år för mig och min kille Leif :) Tänk att vi har hållit ihop i 2 hela år! Helt sjukt! Och fort har det gått. Fin fina kille som jag har <3 Men detta firade vi iaf med att gå på relaxen på badhuset, ta en fika på Mormor Hilma, gå på bio och sedan äta en go middag hemma och bara ta det lugnt<3

Idag har man varit på skolan, det var rätt nice för vi fick reda på att vi kommer få ha ledigt på måndagar :D Fast denna vecka är ju som vanligt men sedan kommer vi vara ledig! SKÖÖÖNT! Sen hade en kompis i klassen fixat ett bättre häfta till fågel provet vilket var underbart! Så jag och en annan kompis gick och kopierade det till alla :D TAAAACK!!! Ja sedan har jag varit hemma sedan 12, har inte hunnit med att göra så mycket men ska ta och plugga nu snart ^^ Måste göra klart fallen...-.-' Men i eftermiddag ska jag träffa min fina bästis!! :D:D<333

Over and Out!

2 kommentarer:

  1. Gilla gilla (Y) 120211 <3<3<3
    // leffe<3

    SvaraRadera
  2. Puss på dej :) <33 10-02-11 dagen då det blev vi <3

    SvaraRadera