fredag 24 februari 2012

Helg!

Hej hej!
Nu är det äntligen helg! Skönt som bara den :) Fast ska inte klaga, har ju bara gått i skolan i 2 och en halv dag :P Men skönt iaf ^^

Idag var jag till Arken och hörde med dom vilken tid jag ska börja osv. jag blev väldigt nöjd när jag fick höra att jag började kl nio och slutade vid tre, fett bra tider! Sen så bjöd Leffe mig på lunch, vilket var mycket gott och väldigt gulligt av honom :)<3 Och just nu har så har jag precis vaknat, haha. Somnade till när jag hade läst lite läxor x) men måste göra lite mer..

Imorn så ska jag jag och älsklingen åka och träna sedan hade vi tänkt att gå på Mormor Hilma :D Och sedan bara mysa ner oss hemma med katterna^^
Mamma åker ju till Stockholm imorn är borta i fem veckor.. Kommer sakna henne jäääätte mkt!! Så jag och älsklingen ska agera kattvakt i helgen, Benka kommer hem på söndag :)

Annars så har denna vecka bara varit bra, har gjort lite läxor så jag känner att jag börjar hinna i kapp och så har jag vilat så nu är jag redo för nya tag! Ska försöka plugga så mkt jag kan till veckan så jag inte har så himla mkt att göra över lovet och sedan äre praktik! :D

Hare! Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar