tisdag 21 februari 2012

Mina föräldrar!

Hur skulle jag klara mig utan dem? Jag tycker så himla synd om dem som inte har några, eller dem som har det jobbigt hemma med sina.. Jag vill att dem ska ha det bra, så bra som jag har det!
Mina föräldrar är så himla fina, dem stöttar mig i allt och är så hjälpsamma. Jag vet inte hur jag skulle klara mig om dem inte fanns. Jag begär inte mycket av dem.. Det ända jag vill är att dem ska älska mig och bara finnas där och det gör dem, fast dem gör ännu mer! Jag har en mamma som hjälper mig betala studenten och en pappa som hjälper till att betala lite av min resa som jag ska på. Jag förväntar mig inte att dem ska göra något av det, men det gör dem utan att jag sagt något, dem behöver inte hjälpa mig men jag är så otroligt tacksam för att dem gör det! Jag kommer alltid bära med mig det dem gör för mig, jag ska göra samma sak för mina barn!
Att ha dem som föräldrar är det finaste jag kan få.. Dem lär mig det viktigaste man bör veta i livet, man ska spara till det man vill ha och inte slösa pengar på det som inte behövs. Det är inte bara det jag lärt mig, men för mig är det de viktigaste, man får inte allt man pekar på man ska lära sig att spara till det och det är jag glad att jag har lärt mig. Jag är glad att min mamma och pappa är vänner även om dem är skilda, det gör min varm inombords att dem kan vara vänner för min skull och det gör nog dem glada att fortfarande kunna vara vänner så jag kan vara glad och inte behöva känna att det är jobbigt att vara med den ena eller andra.
Jag är glad för väldigt mycket som dem har gjort för mig men det jag är mest glad för är att det är just dem som är mina föräldrar<3
Jag älskar er, mamma och pappa!<3<3

Det kanske blev en lite konstig text men hoppas ni och alla andra förstår vad jag menar!

4 kommentarer:

  1. Å du är världens bästa dotter<3 Älskar dig gumman! / Mamma

    SvaraRadera
  2. Älskar dig jag med min underbara dotter <3/pappa

    SvaraRadera