torsdag 16 februari 2012

Sonic!

Jag har en liten kyckling på skolan som heter Sonic, där av rubriken :D Loooooove hiiiiiim/her.. Vet inte vad det är ännu, men jag hoppas på tupp x) Annars idag har vi haft prov, jag klarade det!! :D Sen har vi haft djursjukvård som gick bra.

I tisdag så var det ju alla hjärtans dag och det firade jag med älsklingen såklart, fick jättefina blommor av honom! Älskar dem! Älskar han! Och så tittade vi på en film :) Var en jätte mysig dag<333

I helgen åker jag till min käre far! Har längtat så efter dem! Mina fina systrar, min fina lille bror, min underbara pappa och min fina låtsas mamma <3 Älskar dem! Älskar alla i min familj, dem är bäst och finns alltid där<3
Men aa jag ska iaf till pappa som sagt, det kommer bli mysigt! Åker hem på söndag :)

Här har vi lille Sonic! Min fina lilla pipande bebis<3



Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar