onsdag 8 februari 2012

Så kan det gå..

Hej hej!
Jaa idag har man då varit i skolan, tråååkigt.. Jag har haft en rätt jobbig dag men det blir nog bra snart :) Sen har jag haft ont i huvudet rätt länge, har tagit en tablett men den hjälper inte.. Sen har jag tagit på mig glasögonen men det hjälper inte det heller.. Men jag är ju rätt trött så det kan nog vara det.

Nu sitter jag och tittar på Sveriges Mästerkock, det är rätt bra denna gången :) Sen ska jag försöka göra klart svenskan men som min hjärna mår nu vette f*n om jag ska orka... Men ska försöka! Juste, jag och älsklingen har tänkt vara ifrån varandra lite så jag kommer vara hemma hos mamma tills på fredag sen åker jag till honom igen :) Vi behövde vara ifrån varandra lite och andas.. Känns bra men lite jobbigt, men det är behövligt, det vet jag!

Tack för mig!! SEEEES!
Over and Out!

4 kommentarer:

  1. nice bloggen blev! mot huvevark hjalper frisk luft ;P LW

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var väldigt trött och slut igår så jag hade nog inte orkat gå ut x)

      Radera
  2. Håller me LW häftig blogg :) Angående frisk luft så förstår jag iiintee vad hon menar :o men andas är bra och hjälper mot det mesta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, båda två! Glömde säga det till dig LW! ;)
      Hehe jag har försökt med det men det funka inte, men sömn funkade väldigt bra!

      Radera